donderdag 24 juli 2014

DONKER EN LICHT.....EEN VLIEGTUIG DAT NEERSTORT

DONKER EN LICHT
Wat een pijn,wat een verdriet
een vliegtuig neergeschoten
hoog in de lucht
Ik zou wel willen gillen
ik zou wel willen slaan
ik zou wel willen moorden
Heeft het nog zin,dit bestaan?

en toch,en toch
is het leven de moeite waard
wraak heeft nog nooit een hart genezen
en toch,en toch
het leven is de moeite waard

een vliegtuig dat opstijgt
een kind dat lacht
een doelpunt van ajax(elke ander voetbalclub is ok)
een appeltaart met slagroom
dat is wat het leven bijzonder maakt

kijk naar de bomen in het voorjaar
kijk naar de vogels in de lucht
al is het lijden nog zo groot
het verdriet niet te bevatten
toch blijft het leven de moeite waard.

een pas verliefd stel
een net geboren baby
een veulen in de wei
dat is wat het leven bijzonder maakt

Wat een pijn,wat een verdriet
een vliegtuig neergeschoten
hoog in de lucht
mijn hart staat in brand
ik zou wel willen gillen
ik zou wel willen slaan
Ik zou wel willen moorden
heeft het nog zin ,dit bestaan
wraak heeft nog nooit een hart genezen
En toch,en toch
het leven is de moeite waard
Het leven is de moeite waard

Tekst/melodie Suur Maj Zonneveld
ps, de oorspronkelijke tekst ontstond na 11/9/2001. Heb de tekst aangepast aan het gebeuren met vlucht MH17

Geen opmerkingen:

Een reactie posten